måndag 8 juli 2013

I Grekland var jag en gudinna

Det får inte dröja 24 år till nästa gång Sambon och jag åker till Grekland tillsammans. Det måste vara något där som gör något speciellt med honom. Jag köpte en ny kjol hos Martha-Mildred innan vi reste. Varje gång jag hade den på mig i Grekland sa han"så fin du är!" och jag kände mig så vacker! Som jag skrev som kommentar hos Sus idag "att vara älskad precis som man är är som färskpressad juice". Sådan kärlek borde vara KRAM-märkt. Sambon är min färskpressade juice, helt fri från färgämnen tillsatser och konserveringsmedel. Naturell och äkta. Jag skulle kunna skriva mer om vad Sambon gjorde och sa i Grekland men jag vill inte göra honom generad (inte mer än vad jag vet att han kommer att bli när han läser det här). TACK älskling för en underbar vecka!

24 år idag! Grattis till oss! Bra jobbat sa Mellan.

5 kommentarer:

Gafflan sa...

GRATTIS till er båda som fått varandra!!
Kreta är underbart. :)

Singelmamman sa...

Ett jättestort GRATTIS till er båda! Härligt att läsa.

Veronica sa...

Åh, vad fint. De behöver en knuff ibland. För att fatta att vi blommar upp av så lite, men så betydelsefullt. <3

nillas liv på pinnen sa...

Ja, bra jobbat! Det måste man säga.

Osloskånskan sa...

Underbar läsning!