torsdag 17 juli 2014

Måbrakontot

Vilken dag igår! Sambon tyckte att vår utflykt blev misslyckad eftersom den inte motsvarade hans förväntningar men eftersom jag inte hade förväntat mig att handla ett par jeans så tycker jag att utflyken var över förväntan.

På kvällen gjorde Sambon och jag något som vi gör allt för sällan. Jag tror jag lätt kan räkna upp när vi har gjort det under de senaste 20 åren. Vi gjorde det nästan på nyårsafton senast men nej den gången får räknas bort. Vi har gjort det på Åland men då var barnen med så den gången kanske inte heller kan räknas? Nu när jag tänker efter så har vi inte gjort det på riktigt sedan början på 90-talet. Jag var lite nervös innan igår eftersom jag var orolig för att inte klara av det. Det gick så bra! Vad vi gjorde?  Gissa!

5 kommentarer:

Småländskan sa...

Lite fler ledtrådar, tack!Sen ska jag börja gissa vilt.

Knasterfaster sa...

Småländskan: det är något som singlar inte gör Man gör det i par nämligen. De flesta gör det nog mycket oftare än mig och Sambon.

Småländskan sa...

Jahaaaaa! Ni dansade alltså???
Pardans, inte sån där modern dans där man står för sig själv och bara "skakar".

Susjos sa...

Oj,det låter spännande!!!! :-)

Singelmamman sa...

Cyklade tandem?