söndag 1 februari 2015

En fluga gör ingen sommar men

den där flugan som fashionistan har på sig gör mig på ett soligt humör. Ibland har verkligen storleken betydelse.

Idag har jag skottat snö. Alla var tvungna att hjälpa till med snöskottningen. Alla betyder i det här sammanhanget jag och Zelda. Zelda hjälpte till en liten stund. Jag har en fin liten film på hur hon skottade men tyvärr kan jag inte ladda upp den till bloggen. Ni som följer mig på Instagram kan titta där. På Insta heter jag inte som här så ni andra kan låta bli att leta. Jag har precis varit ute och skottat fram bilen. Vill kunna komma iväg till yogan ikväll. Sambon tror att han kommer hem vid 18-tiden. Han har varit i Sälen sedan i torsdags.

Igår såg jag en plogbil.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, den där flugan är verkligen helt sjuk! :)

nillas liv på pinnen sa...

Den flugan skulle man ha. Vad förvånade folk skulle bli.

Jag såg en plogbil alldeles nyss. Den körde rally här utanför.

Jenny sa...

Prova appen Videofy me, om du vill lägga upp din skotthjälp!