söndag 15 februari 2015

Skön söndag

Igår var det alla hjärtans dag. Nu har halva februari passerat. Hoppas andra halvan går snabbt. Sambon och jag köpte rosor och choklad tillsammans. Chokladen bjöd vi Största och Minsta på. Största kom igår och är kvar här ännu. Han äter middag med oss ikväll och får skjuts hem när vi åker till yogan. Vi ska äta flygande Jakob. Största och jag har bakat småkakor. Vi ska skicka några av kakorna till Mellan. Det är lite synd om Mellan nämligen för han har inte råd att komma hem under sportlovet.
Igår hjälpte både  Största och jag Minsta med reklamutdelningen. Minsta åkte iväg på LAN hos en kompis igår kväll. Vi hämtade honom kl 13 idag och sedan åkte vi till Ica Maxi för att handla mjölk och lite mera. När vi kom hem kl 14 var Minsta sur. Han skällde på oss för att vi handlat så länge och sedan drog han ned sin nya rullgardin och gick och la sig. Såg han ens att den nya rullgardinen var uppsatt?
Största, jag och Sambon gick till Stadium idag. Sambon köpte nya kallingar där men annars handlade vi ingenting.
Sambon och jag har även hunnit med att slänga en gammal madrass på återvinningsstationen. Det gjorde vi innan vi hämtade Minsta. Minstas kompis bor nära återvinningen så vi passade på att slänga sopor när vi ändå skulle till den sidan av stan.
Nu ska det bli gott med middag!

Inga kommentarer: