fredag 17 februari 2012

Vet ni vad - stressen sitter i fortfarande

Hela dagen har gått i stressens tecken. På jobbet blev jag abruten i det jag höll på med hela tiden. Jag fick inte arbeta ostört mer än ett par tre minuter åt gången. Telefonen ringde och folk kom med frågor och uppdrag.
Jag stormtrivs fortfarande på min arbetplats men nu är smekmånadsperioden över. Den varade i 10 månader. 
När jag kom hem stressade Sambon mig med än det ena än det andra som behövde tas beslut om och ordnas med just ikväll. Takfärg, skidbyxor och mat skulle inhandlas och Största skulle hämtas upp utanför skolan.
Puh!
Men nu är det fredag kväll och nästa vecka har killarna sportlov. Ikväll kommer flicka S hit ifrån Malmö. Hon sitter på tåget och är framme kl 22. Ser fram emot att träffa henne igen. Hon tycker om burkmajs.
Vet ni att Jill Johnson tar i hand och hälsar på alla som kommer på hennes konserter? Det kommer kanske inte så så många? Hon uppträder här i stan i kväll.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag visste faktiskt det där om Jill Johnson. Jag är mästare i klubben för oviktigt vetande

h sa...

Klart man ser fram emot att träffa folk som gillar burkmajs! :)