fredag 24 februari 2012

Snart är det dags

Klockan ett är det lunch. Jag är hungrig och nästan blind. Vi är nio personer och 30 korvar. Förra gången vi grillade rullade två korvar ned på elden. Jag bestämde att just de korvarna var mina. Otur för mig. Jag fick äta en korv. Det är ett väldigt jobbigt ljus idag. Den kungliga bebisen har fått sina namn. De var fina. Ursäkta att inlägget blir lite hit och dit. Nu ska jag förflytta mig härifrån, hämta ryggsäcken som är tung och gå till ett vindskydd med grill.
Har ni det bra?


2 kommentarer:

h sa...

Kom Någon ihåg korvarna idag?

Ulrika sa...

Inte en grill i sikte, inget vindskydd heller men ändå en ganska bra dag.

Jag kan faktiskt nästan se mig själv susa nerför backen på din bild. Jag ser hur läckert och smidigt jag rör mig. Tyvärr är bilden bara inom mig och har inte så stor chans att bli verklighet.

Men det är väl bara att drömma vidare!
Ha det gott!
Kram!