söndag 5 februari 2012

Ett exempel till

Nu ska jag skriva om Sambons och min dåliga framförhållning igen. Ikväll kl. 17 kommer faster, farmor och kusiner till våra barn hit för att fira 11- och 18-åring. Då ska de få mat. Vi har alldeles nyss börjat fundera på vad vi skall bjuda på. Huset skall städas och maten skall handlas och lagas. I mitt huvud står det helt still. Tårta skall ordnas. Jag kommer inte på några bra rätter. Sambon förkastar alla mina förslag. Han har inte kommit med något eget. Så står det (s)till här.

Minsta och jag hinner inte göra videon till vår låt idag.

Nu har Sambon fastnat framför ett program om arkitektur och jag sitter fast framför dator. Dags att sätta fart!

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ganska skönt ändå att ni båda är likadana :-)
Igen, svarat dig hos mig ;-) KRAM

Helena m. 4 sa...

Jag har börjat gilla detta:
http://mittispenaten.blogspot.com/2012/01/himmelsk-middag.html
Bild här:
http://mittispenaten.blogspot.com/2012/01/lat-mig-presentera-kvallens-middag.html
Det går fort, är enkelt och gott...
ett tips, men kanske för sent för att genomföras idag.