fredag 20 april 2012

Ännu en dag

Snoozar lite. Ska gå upp strax.
Hade huvudvärk igår eftermiddag. Eftersom jag är en sådan som aldrig har ont i huvudet så kändes det väldigt onödig med huvudvärk samma kväll som jag skulle på körövning. Alla körsjungarna tog i nere från tårna och sjöng väldigt högt i går. Min arma skalle.

Idag ska jag äta sockerkaka till kaffet på jobbet. Jag tar bara fikabröd till kaffet på fredagar. Det är jag väldigt ståndagtig med. Trist, tycker en del av mina arbetskamrater. Det var väldigt länge sedan någon hade med sig fikabröd en fredag. Trist, tycker jag. De andra dagarna har det varit tårtfrossa och sockerkaksorgier. Igår sparade jag en bit sockerkaka till idag. Det är lite fuskigt men ok, väl?

Jag slutar kl. 15 idag. En av mina kollegor är ledig hela dagen. Hon har åkt till Ullared.

Fredag.

4 kommentarer:

Ting sa...

Mäh?
Varför har ni ingen fika på fredagar?
Dumt tycker jag.
Smart av dig att spara sockerkaka!

Maria sa...

Klart att det är OK att spara kaka till fredagar.

Ha det bäst!

h sa...

Kanske är för att dom andra har fikat hela veckan som det inte fixas fika på fredagar!? :)

Fru Venus sa...

Jag brukar gömma undan så jag har hela veckan.