fredag 20 april 2012

D I R T Y D A T A

Datastrul på jobbet. Fick ett konstigt felmeddelande. Det tog en stund för supporten att hjälpa mig att fixa det. Tyvärr uppstod samma fel på två datorer eftersom jag loggat in mig åt vår elev också. Hon gjorde samma fel som jag antagligen. Var tvungen att jobba över i en timma. Jag åt både sockerkaka och en minidajmglass idag men ingen lunch.

Det snöar här. Jag stannade inte och handlade mat på vägen hem för jag blev blöt och frös om bena. Det får bli något som jag hittade i frysen, pommes och kebabkött. Det är i alla fall inte tacos! Sambon ska på årsmöte. Om sönerna vill äta något extra gott ikväll (för att fira att pappa inte är hemma?) såsom chips eller godis får de gå och handla det själva. Jag tänker inte gå ut i det här bistra vädret.

Så gulliga ni är när ni berättar om era far- morföräldrar för mig! Tack.

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Du borde sitta här i soffan med mig framför brasan och klappa katt, sippa på rabarbervin och äta toast skagen. Kram

Knasterfaster sa...

Fru Venus: JA, det borde jag verkligen göra!!! Varför gör jag inte det?!

h sa...

Jamen far dit då!!!Till Venus alltså... Fast då måste du först gå ut....

Singelmamman sa...

Vi borde suttit tillsammans i ditt fina kök. DET borde vi har gjort.

Knasterfaster sa...

Helena: Det är inte så lätt att bara fara. Det krävs buss/tåg+buss+båt och en massa timmar för att komma hem till fru V.
Singelmamman: DET borde vi ha gjort. Det gör vi sedan.

nillas liv på pinnen sa...

Mina ben blev också blöta och frusna idag. Blä. Jag hittade lite djupfryst köttfärs i frysen.