tisdag 18 december 2012

Hur långt har jag kommit?

Mina julförberedelser så här långt:
Prinskorven är köpt (Beställde en låda korv. Minstas klass sålde för att få pengar till skolresa).
Ryska klappen är klar. Beställde på Adlibris. Fick hem den igår.
4 julklappsböcker till Minsta, också från Adlibris.

Vad jag anser att jag har kvar att göra:
Handla julklappar (till cirka 10 personer)
Julpynta - (lådan med pynt har jag tagit fram och ställt på ett bord)
Köpa gran (det gör Sambon) och pynta den
Göra julgodis (kanske om jag får lust)
Griljera färdigkokt skinka
Göra köttbullar

Det var allt. Känner mig inte det minsta stressad.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag har inte mycket kvar på min lista - som jag för övrigt gillar - och jag är inte stressad över julen på en fläck. Men kanske över annat.

Shamrock sa...

den här julen känns hyfsat lugn hos oss med. Jag tror att det beror på att man har en helg på sig innan julen

Singelmamman sa...

Säger som Shamrock. På fredag får jag hem granen och på lördag kommer tonårsdottern och hjälper mig att klä den.