söndag 9 december 2012

Snart är det dags

Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Kl. 17 börjar årets O, helga natt. Mellan är med i O, helga natt-kören. Vi har aldrig varit och tittat på det där spektaklet tidigare. Nu när Mellan är med så kanske det kan vara roligt att vara där. Den fantastiska jul- och allsångsshowen sänds på Tv4 på julafton kl. 20. Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska klä ned mig eller om jag ska klä upp mig. Ska jag klä mig så anonymt som möjligt så att jag försvinner i folkhavet eller ska jag sticka ut klädmässigt och hoppa upp och ned och tokvinka till alla mina bloggvänner ute i landet. Det är det jag undrar över just nu. Det är -11 grader ute.

10 kommentarer:

Jenny sa...

Åja. Du kan gott piffa till dig. För oss!!!

Maria sa...

TOKVINKA!!!!

Singelmamman sa...

Klä dig och vinka när du är i bild, det räcker för mig.

Shamrock sa...

Klä upp dig och vinka av bara den.

h sa...

TOKVINKA!! Helt klart!! :)

Fru Venus sa...

Klä upp dig och kanske Silviavinka lite? :-)

Knasterfaster sa...

Krakel: Knasterfaster vill vara med på TV men "jag" vill helst hamna utanför bild.
Maria: Det gjorde jag. Då och då.
Singel: Jag tror att jag aldrig hamnade i bild.
Shamrock: Jag tog på mig min nya snygga halsduk. Vinkade bara lite.
Helena: Titta på programmet på julafton. Det är jag som dansar iklädd röd mössa och grå dunjacka.

Malla sa...

for du?

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Att jag inte tänkte på det. Om du tittar på julafton så är jag kvinnan som klappar händer mest hysteriskt (för att inte frysa):

Knasterfaster sa...

Malla: Det är klart jag for. Hela familjen var där. Mellan på scenen och jag, Sambon, Minsta och Största nedanför + 20 000 andra människor.