lördag 9 juli 2011

Nu är vi hemma

Viktigt meddelande till Fru Venus:
Tyvärr måste jag meddela att osten och kaffefiltren är slut. Men huset står kvar!

Nu är vi hemma. Vi stannade hos min bror på vägen hem. Där lämnade vi av ett skötbord lite andra grejer. Vi hade tur och träffade min brorsdotter och brorsdotterdotter hemma hos brorsan. Lill-knaster hade hunnit lära sig krypa sedan jag träffade henne för en vecka sedan! Vi besökte mina föräldrars grav också. I Västerås hade vi (o-)tur och hamnade mitt i Power meet när vi stannade för att kissa på McDonalds.

Oj, oj, oj, vilken avkopplande semester vi har haft! Det känns som vi har varit borta mycket mer än en vecka.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag tror att jag ska ta en vecka på pensionat Venus också.

Fru Venus sa...

Synd att ni är hemma men skönt att ni är välbehållna. Kaffefilter? Har ni druckit upp tre paket kaffefilter? Mittenhyllan bakom det smaksatta florsockret!?