söndag 17 juli 2011

Om

Om vi hade varit en väldigt morgonpigg familj så hade vi varit vid en badsjö nu. Det är vi inte. Nu börjar det mulna på. Kompis har åkt hem. Hon åkte med tåget kl. 09.10. Mellan följde henne till stationen men nu sover han igen. Sambon sitter och läser en bok på uteplatsen som vi har på framsidan och jag sitter på uteplatsen på baksidan. Jag har spraymålat ett skåp och sprayade för nära så det blev rinnigt.

Vårt kök skulle ha vunnit tävlingen "Sveriges fulaste kök". Vinnarens kök var finare än vårt. Otur att vi inte anmälde oss till den tävlingen. Idag vill jag åka och titta på fina kök för att få inspiration.

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Om om inte fanns skulle tanten ha snopp sa min mamma jämt. Lycka till med köket.

Fru Venus sa...

Jag önskar jag fick åka med dig och titta på kök :-)

Knasterfaster sa...

Fru Gårman: Tur att om finns! ;)
Fru Venus: Jag önskar du kunde köpa och montera ett nytt kök åt mig!