onsdag 4 december 2013

Vilken färg?

Imorgon ska jag äntligen till frissan! Hon ska få ha i lite färg också. Men vilken färg ska jag välja?  Hittills har jag vägrat rött. Klimakterierött. Så heter det ju inte. Nu förtiden färgar även tonåringar håret rött. Pubertetsrött? När jag har färgat själv så har jag valt färgen kaffe eller choklad. Min naturliga hårfärg är råtta med lite aska. Jag har ganska långt hår nu. Jag kan ha håret uppsatt och då är jag väldigt lik Zlatan. Jag är lik Zlatan på vaderna.

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag brukar använda chokladbrun och mitt hår är också råttfärgat med mycket inslag av grått nuförtiden. Du kan ju ta en brun färg med inslag av rött. :)
Kram

Shamrock sa...

Jag har alltid gillat mörkt med inslag av rött (bara så att man anar det)

Knasterfaster sa...

Gafflan: det blev en brun nyans med inslag av brunt.
Shamrock: håller med dig. Det är jättesnyggt på andra.