tisdag 13 januari 2015

Jag har väldigt lätt att slappna av

Ett av mina stordåd i år skall vara att skaffa 10 nya vänner. Djur räknas som vänner. Räknas FB-vänner? Ibland somnar jag mitt i FB och då händer det att jag i sömnen skickar iväg vänförfrågningar till höger och vänster. Jag blir förvånad men jätteglad när det kommer ett vänaccepterande helt plötsligt. Jag har fått flera oväntade FB-vänner på det sättet. Några som jag inte alls känner, det kan vara vänner till vänner. Idag blev jag vän med min brors exs syster.

Jag har en ny vän som heter Ester. Hon är en vän som är en katt. 🐈

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Oj 10 nya vänner var mycket tycker jag. Du är modig du som sätter ett så högt mål, men jag tror att du klarar det

Malde sa...

Tack för att jag får vara din vän! Jag blev glatt överraskad :-)

Knasterfaster sa...

Shamrock: jag tror också att jag klarar det
Malde: Jag är glad att jag valde just dig som vän! Jag blev också glatt överraskad. 😊