tisdag 18 mars 2014

Förväntansfull

Varje dag från och till jobbet har jag passerat ett affärsbygge sedan någon gång förra året. Nu tror jag att det närmar sig öppning för nu har kundvagnarna kommit på plats utanför. Det blir ett Coop. Jag ska skaffa ett MedMera-kort, det har jag aldrig haft. Jag ser fram emot att kunna handla på väg hem från jobbet utan att behöva ta en omväg. Om de hade haft öppet idag hade jag köpt en dajm.

Nu har Mellan gått till Ica och handlat dajm till mig. Det fungerar det också.

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Det är skönt att slippa omvägar och MedMera-kort är toppen. Gullig mellan är som handlar. :)

Knasterfaster sa...

Gafflan: Mellan är aldrig omöjlig när det gäller att handla till mig. :)

Fru Venus sa...

Kanske Mellan också gillar Dajm ;-)
Vi har en matbutik bakom huset, väldigt behändigt