fredag 21 november 2014

Fredagsmys

Största, jag och Minsta har fredagsmyst ikväll. Först lagade Minsta och jag mat (taco) tillsammans och sedan bjöd vi ned Största till dukat bord. Vi lyssnade på min låtlista "Fina låtar" under tiden som vi lagade och åt maten. Mina söner står ut med min musiksmak eller så är de för väluppfostrade för att klaga. Största tipsade mig om japansk musik så det lyssnade vi också på. Sedan satt vi i varsitt rum framför varsin skärm förutom då Minsta och jag gick till affären och köpte fredagsgottis. Jag köpte 1 kg apelsiner till mig, Minsta ville ha en påse chips och till Största köpte vi en chokladkaka/Geisha. Jag blir mer och mer som min mamma och tittar mindre och mindre på tv. Jag undrar när jag börjar dammsuga framför tv när andra tittar så som hon gjorde.

Inga kommentarer: