torsdag 13 november 2014

I vått och torrt

Sambon borstade mitt hår ikväll. Det har han aldrig gjort förut. Det kanske behövdes, vad vet jag. Nu är Sambon och tränar och Största är och tittar på en visningslägenhet i huset där han ska flytta in. Han fick inte se sin lägenhet innan han tackade ja. Det är så med studentlägenheter. En av väggarna i lägenheten är av omålad/otapetserad matt råbetong. Det är helt trendriktigt läste jag precis. Det är förbjudet att borra i väggen men det är förberett med en Elfa upphängningslist så det är bara att handla tillbehör till den. Största ville inte ha med mig på visningen. Det förstår jag. Det skulle inte jag heller ha velat om det var jag som var min mamma.  Jag har inte ätit någon lunch idag så det hade inte varit lämpligt att jag hade följt med och tittat i alla fulla fall. Men jag är extremt nyfiken

Nu ska jag göra en lasange som vi ska äta till middag.

4 kommentarer:

Aurora sa...

Jäklar vad nyfiken jag hade varit. Det blir tusen och en frågor sen eller?

Aurora sa...

Jäklar vad nyfiken jag hade varit. Det blir tusen och en frågor sen eller?

Knasterfaster sa...

Aurora: 1002 frågor. 😎😜

Anonym sa...

Har bara sett bilder av baksidan mot gården smarta cykelbankonger finns det där och sen en sportbar i bottenvåningen enigt vad vi har hört