söndag 9 november 2014

Idag har jag gått i flera timmar

Vaknade till strålande sol så jag bestämde att Sambon och jag akulle ta matsäck med oss och gå en skön promenad i solskenet. Vi tog bilen till Kilsbergen för att promenera till Rusakulan. Tyvärr var vädret ett helt annat där än hemma så den vackra utsikten med bl.a 21 kyrkor gick vi miste om. Men det var mysigt ändå! Precis innan vi kom hem ringde Susanne och ville promenera så jag bytte bara om och satt mig på cykeln för att möta henne. Vi promenerade mest inne på Åhléns. Det finna så mycket fint där. Susanne och jag har samma smak. Jag tog kort på sådant som Största kommer att behöva i sin lägenhet. Susanne och jag kanske inreder lägenheten åt honom.

1 kommentar:

Shamrock sa...

Hoppas att du hade sköna skor. Har man det kan man gå hur långt som helst