lördag 19 oktober 2013

Vad är meningen med kalla lår?

Mitt förra inlägg skrev jag för tre timmar sedan. Nu är jag hemma igen. Vi hittade ingen svamp men vi kom upp på en höjd där vi hade en fantasiskt fin utsikt över hela vår stad. Jag blev kall om lår och bak.

Jag har hittat min plånbok! Den hade jag lagt i Minstas fäktningstrunk förra söndagen. Nu har jag handlat en present till sambon. Jag hade tur och hittade exakt det jag tror att han vill ha på första bästa affär. Sambon, Mellan och jag var på stan. Mellan hade ärende på banken. Banken bjöd på fika! Kaffe och bulle.
Mellan ville ha en ny vintermössa men han hittade ingen som han ville så han köpte garn istället. Sambon kände sig inte bekväm i garnaffären så han sa att han skulle gå till Claes Ohlsson för att köpa ett klockbatteri. Det gjorde han inte visade det sig men Mellan och jag åkte flera varv i rulltrappan bara för att det var roligt!

Inga kommentarer: