tisdag 17 februari 2009

Sportlovsvecka

Killarna har sportlov den här veckan men sambon och jag jobbar som vanligt. Eventuellt tar sambon ledigt på fredag. Idag var 8-åringen iväg med fritids och åkte skridskor på stora sjön. Jag var jätteorolig hela dagen ända tills jag hämtade honom. Allt hade gått bara bra enligt fröken. Puh! Mina glasögonbågar hade kommit idag. De här var mycket bättre! Jag kommer absolut att välja ett par av dessa. Man får halva priset på det andra paret man beställer och det känns verkligen lockande... Totalpriset skulle bli 2000 för två par. Min arbetskamrat hade betalat 8000 för två par berättade han idag.
Nästa vecka skall jag börja sjunga i kör. Det är sambon syster som vill ha mig med. Kul!

Sambon kom hem tidigare idag för att fortsätta sitt arbete med sänggaveln. Det ser fortfarande väldigt lovande ut.

Om man tycker mer om att åka lift än att åka slalom måste man väl kunna säga att man åker till Sälen för att åka uppför, eller?!

Inga kommentarer: