torsdag 5 mars 2009

Känslighet

Igår skickade jag ett mejl med en fråga jag hade p.g.a en känsla jag kände. Mejlet resulterade i tre telefonsamtal från tre personer idag. Jag fick min känsla bekräftad. Det kändes skönt.

Var med 15-åringen till Aikidon idag. Vi hade inte betalt en enda krona ännu. Jag hade pengar med mig för att betala flera gånger i höstas men det fanns aldrig möjlighet för dem att ta emot betalning. Idag behövde vi bara betala för ett nytt 10-kort som stämplades med en stämpel idag. Schysst! 15-åringen började knorra lite idag om att han vill sluta. Han tycker att han inte hinner med. Vi måste prata om det sedan när han kommer hem. Slutar han så måste vi reglera hans datortid också då den tenderar att ta väldigt mycket av hans tid.

Känner mig rastlös, troligen på grund av telefonsamtalen jag fick. Har kanske inte riktigt hunnit bearbeta det som sas ännu. Skall försöka tänka på att bara vara här och nu.

Äntligen fredag imorgon! Veckan har verkligen gått fort. Snart skall sambon och jag åka till Stockholm och lyssna på Bob Dylan. Det ser jag mycket fram emot. Vi skall bo på hotell bara vi två! Vet inte när vi gjorde något sådant senast. Kanske 12 år sedan? När sambon fyllde 40 så var han och jag borta tillsammans en helg men då bodde vi inte på hotell.

Inga kommentarer: