måndag 10 augusti 2009

Jobbat igen.

Har jobbat igen idag och det känns inte alls bra. På eftermiddagen kom "chefen" (som inte är min chef men är den som jag utför arbetet åt) in till mig. "Chefen" hade pratat med min chef under min semester och de hade bl.a pratat om att det var sådan skillnad mellan vad som blir gjort när jag arbetar och vad som blir gjort när andra sköter mina arb.uppgifter när jag har semester. Det går ju inte att jämföra så!!! Jag vet att jag högpresterar när det gäller min huvudsakliga sysselsättning på jobbet. Nu under sommarsemestern så har min huvudsakliga sysselsättning varit på ett minimum eftersom arbetsstyrkan inom de andra yrkeskategorierna varit reducerad. Jag har haft ungefär 1/3 så mycket att skriva som i vanliga fall. De som skriver för mig när jag är borta arbetar dessutom 100 % och jag arbetar 85%. Jag gör ju också en massa annat som de inte utför åt mig när jag är borta. "Chefen" sa att när han fick tillbaka det jag gjort åt honom först efter 5 dagar så var det helt meningslöst för honom!? Han tog då som exempel att han lämnade arbete åt mig på torsdagen och först fick tillbaka det på tisdagen!? Hur ofta har det hänt? Har det hänt någon gång? Kan det ha varit när han varit ledig fredag och måndag kanske? Jag blir så ledsen och så blir jag arg på mig själv för att jag tar åt mig utav det här.

Inga kommentarer: