lördag 25 september 2010

Myyyyysss!!!

Nu har vi precis avslutat en lång och mysig frukost. Det var jag, Sambon, Minsta och Mellan(!?) som satt vid köksbordet tillsammans. Minsta växte ganska mycket under discot igår. (Inte i centimetrar men jag tror ni fattar vad jag menar) Han hade mest varit utomhus för musiken var jättehög och på slutet gick alla killar ut för då skulle man dansa kryckare(!? hi hi hi). Jag undrade om någon hade frågat chans. "Varför undrar du?" sa han med en frågande min.  Han är SÅ nöjd med gårdagskvällen. Han pratar mer vuxet och moget idag. Jag tror ni som har barn känner igen det fenomenet? Minsta pratade vuxensaker med oss under frukosten. Han undrade om var någonstans det är krig just nu och så berättade han för oss att hanhundar och hankaniner juckar på allt som är i samma storlek som dem själva. Det där sista visste ju inte Sambon och jag. Åh älskade gullunge!!!

Mellan och hans kompisar har precis börjat en filminspelning. Jag tror de gick och la sig klockan 06.30 imorse så det är beundransvärt att de är uppe redan nu.

Nu ska jag mysa med Zelda (kaninen) en stund.

5 kommentarer:

Pinglan sa...

Att mellan inte sov till eftermiddagen är ju helt otroligt. Det hade liksom jag gjort! :)

Shamrock sa...

Låter mysigt. Själv har jag ätit frukost själv, mina tonåringar har först nu börjar röra på sig

Malla sa...

Så roligt att minsta hade så kul! Och att han är nöjd och "stor" :) Söting!

Gafflan sa...

Att se sina barn växa mentalt är så himla inspirerande och man blir stolt som en tupp. Älskade ungar säger jag bara!
Kram.

Fru Venus sa...

Mysigt vännen, krama om Zelda drån mig!! Kram