lördag 29 september 2012

Inte ens en gnutta lust

Har bokat tid för klippning åt mig och Minsta. Minsta vill klippa av sitt långa hår! Bästa att smida medan järnet är varmt tänkte jag och e-bokade varsin klipptid åt oss. Minsta har tid kl. 12.
Jag MÅSTE köpa jeans också. Det vill jag inte.
Tillägg kl. 14.37. Nu har jag köpt jeans. Jag är inte nöjd. Det kommer jag inte vara förrän jag gått ned minst 10 kg i vikt. Trosor köpte jag också, tre par. Sedan postade jag ett paket och nu väntar jag på bussen.
Tillägg 2. Kl. 14.42. Jag köpte smycken! Ett armband och tre halsband för totalt 100 kr. Billigt bling.
Tillägg 3. Minsta ångrade sig. Han toppade bara.
Tillägg 4. Tur att jag var förkyld och täppt i näsan när jag åkte buss för då slapp jag känna lukten av en hemsk odör som jag annars hade känt misstänker jag.

Inga kommentarer: