söndag 14 april 2013

Lördagen var en familjedag

Igår myste jag bara. Dagen började med sambomys. Efter det åt jag det här årets godaste frukost. Youghurt med finskuren apelsin och färskriven ingefära - mums! Sedan soffhäng med Sambon och Mellan (som kors i taket var vaken tidigt). Mellan lät oss lyssna på Daft Punk. Mellan gjorde två goda mackor till mig! Mellan, jag, Minsta och Sambon åkte till stan för att handla färg på Batalj och lördagsgodis.Vi åt lunch vid 16-tiden. Sedan slappade vi igen. Middag åt vi cirka 21. Dagen avslutades med en Star War-film som jag såg tillsammans med Största och Sambon. Som upplysning kan jag nämna att vi vaknade till ett snötäckt landskap. Det mesta av snön regnade bort under dagen.

Tänker kanske göra lite mer idag.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Låter som en fantastiskt skön dag!

Knasterfaster sa...

Singelmamman: det var en fantastiskt skön dag!