torsdag 6 mars 2014

Mjölken är slut

Fick så många sendrag under yogan ikväll, väldigt irrierande. Det beror på otillräckligt vätskeintag har jag hört men jag drack några muggar vatten precis innan. Jag älskar yogan ändå! Jag är själv förvånad över hur böjlig jag är.

Största har anlagt skägg. Väldigt snyggt faktiskt! Tyvärr får jag inte visa er en bild eller det kanske är tur  för er för ni kanske skulle dåna om ni såg honom. Jag vill faktskt inte att ni ska tråna efter min son. Det skulle vara äckligt. Jag har sagt till honom att han får komma hem med vilken kärlek som helst bara det inte är en kvinna jämnårig eller äldre än mig.

Min storebror fyller snart 50 år. Nu i mars. Jag borde ringa honom och fråga om han har tänkt fira det. Vi ringer inte varandra så ofta. Senast vi pratade med varandra var för ett par månader sedan. Han bor kvar på vår födelseort. Jag kanske bara skickar honom ett paket med specialiteter härifrån.

Imorgon är min sluta kl 12-dag! Den kommer var 3:e fredag!

Inga kommentarer: