tisdag 30 september 2014

Anders Lundin håller mig vaken

Lyssnade på Anders Lundin igår kväll. Tillsammans med cirka 1000 andra TCO-medlemmar. Hade tur och hamnade av en slump mellan de enda två människorna som jag kände i salongen. Det ena var min ex.chef. Föreställningen med Anders var bra och tänkvärd. Men min behållning av kvällen var när jag satt på en parkbänk utanför ett hotell och väntade på att bli hämtad av Sambon. Det var en så härlig atmosfär där. Framför mig hade jag ett fantastiskt vackert träd med alla löven kvar fast i höstfärg. Hade kunnat sitta där minst en halvtimme till och bara njutit. Funderade på att checka in Sambon och mig där på hotellet men det blev inte av. Vi hade ju så nära hem.

Nu har jag vaknat mitt i natten och är klarvaken. Känns som det har med Anders Lundin att göra men jag vet inte på vilket sätt. 

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag tycker att Anders L brukar vara ganska kul. Och det kan vara trevligt att bo på hotell även om det är nära hem

Knasterfaster sa...

Shamrock: Anders var lite smårolig, charmig och personlig. Tänk att ta in på hotell, äta hotellfrukost och åka direkt till jobbet. Det skulle jag vilja göra!