fredag 12 september 2014

Paralyserad

Har kollat. Pengarna som kom in igår finns kvar på kontot. Halleluja.

Drömde detta i natt. Jag var på ett sjuhus och visades runt av cheföverläkaren. Vi kom in i en sjukhussal. "Här har vi kvinna med 20 meter cancer" sa läkaren och pekade på kvinnan i den första sängen. Kvinnan log och vinkade åt oss. Hon såg ut att vara tillfreds med livet. "Den här kvinnan har en väldigt liten missprydande prick som snart skall tas bort" sa han och pekade på kvinnan i nästa säng.  Den kvinnan kved, skrek och åmade sig och såg oerhört lidande ut.

Sedan drömde jag att jag hade glömt bort att fira Största på hans födelsedag.  Sambon var väldigt arg på mig för att jag hade glömt bort det och han beskyllde mig för att inte kunna hålla reda på någonting.

Inga kommentarer: