måndag 12 oktober 2009

Blodtryck 130/80

Idag har jag mätt blodtrycket igen. Det blir bara lägre och lägre. Snart är det väl för lågt. Jag skall inte mäta det mer nu. Jag skall få komma och mäta mina blodfetter också. Jag kommer få ett brev om det ifrån en doktor. Det kan nog dröja.
Ikväll har vi varit på gymnasieinformation. Puh! Det finns 2000 olika val att göra! Här där vi bor finns 7 kommunala gymnasieskolor och 8 fristående gymnasieskolor.
15-åringen har varit hemma idag. Han är förkyld med feber. 8-åringen kände sig också hängig och frusen ikväll.
Jag har alldeles nyss registrerat mig på fejjan. Har precis lärt mig (igår) att Face book kallas för fejjan. Jag har trott att folk har pratat om en ö i Stockholms skärgård då de sagt/skrivit att de skall synas på Fejjan. Tänk att man lär sig något nytt nästa varje dag! Jag tycker att det är lite rörigt på fejjan. Jag har hittat två gamla vänner.
...nu kom 8-åringen upp. Han var ledsen och stora tårar droppade på golvet. Har tydligen haft en mardröm om att han inte fick gå på toa. Febrig var han också. Nu har han fått lägga sig i vår säng. Måste avsluta här och lägga mig jag också.

Inga kommentarer: