torsdag 15 oktober 2009

På kurs

Idag var jag på tredje och avslutande dagen på skyddsombudsutbildningen. Jag gick till HM på lunchen idag för jag ville titta på den där västen igen som jag såg där förra veckan. Jag vet inte om det stämmer men jag tyckte att  det inte alls var sig likt sedan jag var där förra veckan!? Västen hittade jag inte.
Idag gick sönerna i väg till skolan igen. 15-åringen åkte hem igen redan kl. 11. Han har hostat väldigt mycket på nätterna så han är trött. Imorgon har han franskaprov och nu vet vi inte om han skall plugga till det ikväll fastän han är så trött eller om han skall vara hemma imorgon.
Sambon är med 8-åringen på Komtek. Ikväll skulle de göra tavlor till sitt rum. De skulle ha med sig ett usb med bilder. 8-åringen var ute och tog jättevackra höstbilder med min kamera igår som vi förde över till usb:et. Han tog även en bild på en kniv, guitarrherokartongen och på två tavlor som vi har här hemma.Det blir nog fint i hans fantasirum!

Inga kommentarer: