måndag 21 december 2009

Bildbevis

Enligt önskan: Jag + min frisyr + skogsgranen.

Granen står kvar ute ännu som ni ser. Den skall nog få flytta in i garaget ikväll. Har hört att det skall vara bra för dem att vänja sig vid stugvärme lite pö om pö.
Frisyren är inte röd. Jag sa särskilt till om att jag inte vill ha en röd frisyr så det är den alltså inte. Det röda som hänger ned framför mig är en tomteluva. Tyvärr blev det inget bättre kort än detta för 8-åringen hann precis ta detta enda kort innan det stod Battery empty. Det vita som ni ser på bilden är snö och det som står lutat mot räcket är ett kasserat köksbord. Nere till vänster i bild ser ni en lite bit av slanghållaren för vattenslangen (borde kanske ställas undan nu för det tar väl en stund innan det är dags att vattna i trädgården igen). På räcket, under snön, har vi en av våra ljusslingor. Tröjan som jag har på mig är gammal och köpt på Lindex. Granen är inte jättestor och jag är inte jätteliten utan jag sitter på huk. Det var nog allt jag kan berätta om bilden. Vill ni veta något mer?

Inga kommentarer: