måndag 14 december 2009

Snö

Det snöar! Jag har semester. Härligt!
Idag har jag varit hos frissan. Ny frisyr och ny färg blev det. När jag skulle cykla dit, 5 km, så fick jag inte i någon växel på cykeln. Den hade väl fryst fast. Jag fick trampa hysteriskt för att röra mig framåt. Det var jobbigt.. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon. När jag skulle betala så fanns det inga pengar på kortet så jag fick cykla hem (lika hysteriskt) och betala via internetbanken.
15-åringens kompis, jag och 8-åringen har bakat pepparkakor idag. 15- åringen var inte hemma.
Ikväll lussade 15-åringens klass för oss föräldrar. Jag försökte att bara lyssna på gossarna. De stod längst bak förstås. Jag tyckte att jag hörde 15-åringen! Det lät väldigt bra! Ikväll gjorde de det allra sista luciatåget s tillsammans. De har gått i samma klass sedan i 4:an så det har blivit ganska många tåg. Två flickor svimmade nästan ikväll och fick lämna scenen. Tidigare idag när de lussade för KRIS så hade en av flickorna svimmat och ramlat av scenen och rakt i armarna på en av KRIS-arna. Han fångade upp henne och blåste ut ljuset. Dramatiskt, eller hur!?

Inga kommentarer: