onsdag 9 december 2009

Huvudvärk

Har förskräcklig huvudvärk. Sambon lagar maten. Han tycker inte att man skall orka blogga om man har huvudvärk men det orkar jag faktiskt. Tror att huvudvärken beror på dåligt matintag. Jag hinner sällan/aldrig äta frukost hemma innan jag åker till jobbet. Jag brukar tänka att jag skall ta en macka på jobbet men väl där så sätter jag igång och jobba och när jag upptäcker att jag är vrålhungrig så där fram emot 10-tiden så är det bara en timma kvar till lunch så då är det liksom ingen idé att äta något. Vi äter lunch redan kl. 11 - som barnen på dagis ungefär, eller hur? Idag åt jag tacopajen som blev över från igår och till det åt jag en apelsin. Efter lunchen kom huvudvärken smygande. Kl. 14 kom jag på att jag inte hade druckit kaffe idag så då tog jag en kopp. Alvedonet jag tog när jag kom hem 16.30 har inte hjälpt alls.
Nu vet vi var 14-åringen är ikväll (se schemat några inlägg ned). Det var en annons i dagstidningen idag där det stod det var och när han skulle uppträda med manskören. Om jag inte hade haft den här huvudvärken så skulle jag ha åkt dit och lyssnat. Måste sluta skriva nu annars kommer nog sambon och ifrågasätter min huvudvärk och så blir jag tvungen att hjälpa till med middagen...

Inga kommentarer: