torsdag 3 december 2009

Trött men glad

Jag är så nöjd med min tavla. Den är lugn och fin. Jag har det väldigt stressig på jobbet just nu så det är skönt med en lugn och behaglig tavla. Perfekt val utav mig.  Arbetade extra länge idag. Kom hem kl. 18. De sista två timmarna innan jag gick hem skrev jag referenslista på det jag har skrivit åt professorn. Jag tror att jag också skulle kunna skriva sådana där texter som professorn skriver. Det är ju bara att "stjäla"=skriva av lite text här och där utav andra, sätta ihop det lite snyggt och skriva referenser. Verkar inte alls vara så svårt tycker jag. Kl 12 - 15.30 satt jag i möte. Två olika möten och igen rast alls. Det är nog därför som jag känner mig matt nu. Åt en liten ynka sallad till lunch kl. 11. När jag kom hem hade sambon fixat blodpudding med bacon. Efter middagen åkte vi och köpte en skjorta till sambon. En rutig. Imorgon kväll ska han till Karlstad på fest. Han övernattar på hotell så jag kommer att få ha hela dubbelsängen helt själv. Det tycker jag skall bli skönt! Nu skall jag gå till mitt Happy aquarium på Fejjan.

Inga kommentarer: