fredag 4 december 2009

Hej, hej, hej

Chipsen är slut och idol på TV hos mig. Jag gillar inte snygg-Erik någevidare men wow va han sjöng bra alldeles nyss. Stackars stackars stackars Tove som är tvungen att sjunga Whitney Houston-låten (hur stavas det?). Åh jag står inte ut med låten men jag tror att hon gör det bra. 8-åringen och jag vill att Calle ska vinna. Lite lugnare på jobbet idag. Professorn kom tillbaka med ändringar i det jag skrev igår. Nu var det stycken och meningar som skulle kastas om hit och dit. Det börjar kännas som ett evighetsjobb som aldrig kommer att bli klart det där. Nu har han åkt utomlands och kommer tillbaka om sex veckor så nu hoppas jag att jag får det lite lugnt ett tag. Imorgon ska 14-åringen och jag jobba på Färg och Form igen. Det är sista gången. Nästa helg ska 8-åringen jobba på Plantagen. Det är mycket nu. Nu sätter ju luciaracet igång också. Imorgon ska 15-åringen sjunga på ett köpcenter och sedan har han ca 15 ytterligare framträdanden fram till den 14/12. 14-åringen har bara 7 lussetåg att göra tror jag. Få se om jag orkar hålla koll på var de ska och när de ska.  Det skall strykas stjärngosselinnen och det gäller att se till att killarna  kommer till och från de olika ställena som de skall uppträda på . Jo det orkar jag nog. Det är kul också. Det ska bli skönt att ha semester sedan den 14 och 15/12. Nu är det Cirkus Möller!!! Sambon är bortrest och bor på hotell!!! En härlig fredagskväll har tagit sin början...

Inga kommentarer: