torsdag 24 september 2009

Blodtryck 140/88

Idag var det alltså min tur att ta en tur till vårdcentralen. Idag var blodtrycket ok. Jag skall tillbaka två gånger till för att mäta det för säkerhets skull.

Jag har suttit och väntat 1 1/2 timme medan 8-åringen byggde sitt drömrum på Komtek. Det är jobbigt att sitta så där alldeles tyst tillsammans med flera andra som också sitter och väntar. Den här gången hade jag med mig en bok.

Efter Komtek och efter att hela familjen stämt träff hos Polisen för att fixa pass så var 3/4 av familjen ut och åt på PizzaHut. Mums. 13-åringen var inte med. Han sover över hos en kompis. De skall ha en redovisning om WoW imorgon. Jag tror att han aldrig lagt ned så mycket tid på skolarbete tidigare.

Nu är det idol på TV.

Sammanfattning: En bra dag.

Inga kommentarer: