lördag 3 oktober 2009

Bloggare jag följer

Jag har ju följt två för mig okända kvinnors bloggar den här veckan. Det har varit intressant. De råkar vara så totalt olika varandra. Det har en sak gemensamt: vatten. Den ena har haft avstängt vatten och den andra har översvämning. Bloggaren "Min vardag och min tankar" väljer att ha en bild på sig själv och sin man(?) där de kysser varandra som första bild. Jag skulle aldrig visa en sådan bild av mig och min sambo. För att det finns inga och för att jag blir generad av att se sådana bilder. Jag tycker att de är pinsamma. Det är samma känsla som jag får när jag tittar på idol och det är någon som absolut inte kan sjunga. Förstår ni känslan? Jag blir generad och vill titta bort men kan inte låta bli att titta http://purpelangel.blogspot.com/ Bloggaren "Finnpajsaren" gör flera inlägg varje dag om i princip allt som kommer i hennes väg verkar det som. Jag kan inte låta bli att undra vad hon gör när hon inte bloggar(!?). Hon verkar leva sitt liv genom bloggen. Hon t.o.m. kommunicerar med sin man via den. Underhållande! http://finnpajsaren.blogspot.com/

Inga kommentarer: