fredag 16 oktober 2009

Bröst II

Jag begriper faktiskt inte varför en del kvinnor vill ha så groteskt stora bröst. Vad är det som gör att de väljer att göra sig själva till invalider? För visst måste det vara handikappande att ha bröst som väller både uppåt och ut åt sidorna. Jag menar förstås att jag inte förstår tuttlisorna som opererat sig till stor byst. Har man stor byst naturligt så är det väl bara att beklaga, eller? Den stora tyngden måste väl slita på axlar och rygg? För mig är det lika obegripligt att förstora brösten som att tatuera in t.ex. ett stort brännmärke i ansiktet. Bägge sakerna får ju andra människor att haja till och titta lite extra, eller hur? Jag tittade på det för mig helt obegripliga TV-programmet Mammas pojkar eller vad det heter igår kväll och då såg jag några sådana där storbystade. För vem gör de förstoringen?
Idag var jag och tränade igen. Har tränat tre gånger hittills den här veckan! Lyssnar fortfarande på The white stripes när jag tränar. Jag tränade till kl. 09.30 och sedan åkte jag och jobbade. Jobbade till 17.30 cirka. Stannade och handlade på vägen hem för sambon var hemma och förkyld idag. Cyklade hem i regnet och var hemma 18.30. Min nya regnjacka fungerar bra. Den hade kostat flera tusen innan rea så den borde ju stå emot regn kan man tycka.

Inga kommentarer: