söndag 18 oktober 2009

Söndag eftermiddag

Idag har det varit en lång dag tycker jag. Sambon är fortfarande krassligt. Han och jag var ut och gick på förmiddagen. Jag tog träningskläderna med mig för jag tänkte träna men det visade sig att gymmet inte öppnade förrän kl. 12. idag. När vi kom hem igen stod och jag strök kläder i en timma ungefär. Har varit lite ute i trädgården och grejat. Bakat en äppelkaka som blev god. Killarna har datat som vanligt. Sambon fick nog och drog ut sladdarna till modemet men nu är de i igen.
Sambon fyller år på tisdag. Jag har inte köpt någon present åt honom. Jag får se om jag hinner göra det imorgon. Han vill ha en ny väckarklocka bl.a. Jag tror inte att jag klarar av att köpa en sådan åt honom för han har så stora krav på allt som är tekniskt.

Inga kommentarer: