söndag 11 juli 2010

Längtan och saknad

Hallå!!! Nu är jag hemma igen. Bara så att ni vet. Jag har känt mig saknad. Det har känts härligt. Jag har längtat  efter er också. KRAM allesammans!

Vi varit i Åhus. Hyrde en stuga där. Mellan har fått hälsa på sin bdb-kompis i Svedala. Han var hemma hos henne måndag - fredag. Vi har varit runt lite överallt i Skåne men mest har vi badat. Vi tog en tågtur till Danmark. Ingen idé att nämna vädret för jag antar att ni har haft det ungefär likadant som vi. Imorgon börjar jag jobba igen. Jag har nog aldrig tidigare haft sån här tur med vädret när jag haft sommarsemester. Jag har haft två dagar med halvskapligt väder under mina fyra veckor, de andra dagarna har vädret varit helt underbart. Jag älskar sol och värme.

Jag skriver mer senare. Jag ska ladda över lite bilder ifrån kameran.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Hej vännen :-) Välkommen hem och till bloggvärlden igen! Här har det hänt grejer, som du ser ;-) och nu ikväll är vi på väg till Tallinn! Vad skönt att ni haft fina veckor, vi hörs! Kram!

Finnpajsaren sa...

Låter härligt.
Ja då är ordningen återställd. :) Välkommen tebax!

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Bra att du fixat layouten! Snyggt!
Finnpajsaren: Det är för hett här hemma i sängen. Jag tror jag åker tillbaka till Skåne.