tisdag 13 juli 2010

Så mycket kärlek!

Jag är alldeles kärleksyr.

Nyss hade jag ett "meningsutbyte" med sambon. Då sa han "det är mitt fel" och sedan sa han "jag älskar dig ändå"! Kärlek.

Igår gav jag Sambon en jättefin röd ros som jag plockade i vår trädgård. Kärlek.

När vi var i Skåne så följde jag med storkillarna till stranden för att de ville handla glass. I deras ålder tyckte jag att det var pinsamt att visa mig tillsammans med mina föräldrar. Det tycker inte de. De lät mig smaka av deras glassar. Kärlek.

Jag fick två stora kramar av Minsta när jag kom hem från jobbet idag. Han hade längtat efter mig. Kärlek.

4 kommentarer:

Malla sa...

:D Kärlek javisst, så underbart!

Snäckskalsdalen. sa...

Det osar kärlek åt alla håll och kanter, visst är det fint!
Agneta kramar

Rut-Knut-Tjut sa...

Underbart. Vi hade bröllopsdag igår och då osade det extra mycket kärlek här med. Håll kvar i känslan.

Fru Venus sa...

Japp, det är kärlek :-)