söndag 10 februari 2013

RESULTATET

Jag fick minus 2 dammsugare på testet. Jag är ingen tant. Inte än. Jag tänker försöka jobba på att bli en. Det första jag ska bli bättre på är att använda tygkassar.
Det har varit en lolig dag. Jag och mitt följe var på flera olika inredningsaffärer. Det var loligt för vi har ungefär samma smak. Nämligen en naturlig och jordnära smak i brunt, beige, grönt, en stänk av rött och kanske lite guld. Har tagit en bild på hur det skulle kunna se ut hemma hos henne.

Till sönernas stora förtjusning så har Sambon och jag lyssnat på Gullan Bornemarks tophits nästan hela kvällen. Vi sjöng med också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är loligt när man har loligt.

Anonym sa...

Tygkasse är det som gäller här.
Jag är alltså tant. ;)

Fru Venus sa...

Oj. Om det är tygkassar som styr så har jag varit tant i trettio år.

Knasterfaster sa...

Anne: Jajamensan!
Skrivkulan: Det krävs mer än så men det är ett steg på vägen.
Fru Venus: Se svar ovan.