onsdag 6 maj 2009

Tävlingsinriktad?

Jag har aldrig haft någon tävlingsinstinkt tills nu!!! Idag har jag tävlat om en glassbox från GB. 8-åringen sa att jag ägde på tävlingen. Det gällde att para ihop olika karaktärer på tid. Första försöket tog det mig 1 minut och 23 sekunder men slutligen lyckades jag på 29 sekunder!!! Hoppas jag vinner.  Var skall vi ställa en stor glassbox? Jag har tränat idag med!!! Fysträning endast. Jag kör 5 minuter på varje maskin och de sista 30 sekunderna kör jag på så hårt jag kan. Sambon har en så bra inställning till min träning. Det var han som sa "åk du" så då åkte jag innan han hann ändra sig. Jag var till Lager och inhandlade en vit t-shirt och strumpor till 15-åringen innan träningen men var ändå inte borta mer än en timma. 15-åringen skall uppträda på skolan imorgon och behövde en vit t-shirt. Vi har ganska många ovita t-shirts. När 15-åringen kom hem idag hade han köpt en hatt! Han och hans kompis har tydligen gått och blivit fans av Bluesbrothers. 15-åringen passar väldigt bra i hatten! De hade letat hattar på stan förra veckan utan att hitta några som de hade råd att köpa. Idag hade de hittat hattar på HM för 69:-. 
Har haft en stressig och rörig dag på jobbet idag. En arbetskamrat fick sitt andra barnbarn i måndags och igår visade det sig att bebisen har ett hjärtfel som måste opereras. Operationen måste göras i Göteborg. Arb.kamraten berättade det här idag. Tyvärr hann vi inte prata så mycket om det eftersom vi hade patienter hela tiden. 

Inga kommentarer: