torsdag 12 november 2009

Törs jag skriva bär igen...

Imorgon är det fredag. Sovmorgon! Det ska bli skönt. Är fortfarande chockad över gårdagens tillströmning hit till bloggen. Vad hände egentligen? Jag tycker att det är lite läskigt. Vad var de ute efter? Jag gör ingenting för att få hit läsare. Att hitta min blogg är nog som att hitta en nål i en höstack. Jag vill ha det så. Jag skriver ju egentligen mest för mig själv. Det finns några personer som jag absolut inte vill skall hitta hit. Det är inte så stor risk att de gör det heller. Det är bl.a. sådana som själva absolut aldrig skulle varken skriva eller läsa en blogg. Det finns också några som jag skulle önska läste det jag skrev. Jag tror att de har en skev uppfattning av mig och  kanske skulle de få en annan bild av mig om de läste här? Jag är ganska så tråkig och vanlig, eller hur?

Inga kommentarer: