lördag 7 augusti 2010

Gissa vad vi har gjort...

Vi har varit och tränat! Det var bara jag och Sambon på gymet. Lyxigt att vara där alldeles ensamma.

Efter träningen åkte vi till outlet och handlade. Jag handlade det ni ser på bilden. Storlekarna visades med bilder på olika djur. Jag har storlek elefant. Jag skulle mycket hellre vilja vara storlek giraff. Minsta storlekens symbol var ett får och största storleken symboliserades med en död sköldpadda. Det var ett konstigt storlekssystem tycker jag.

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag antar att det inte fanns dinosaurier åt mig...?

Knasterfaster sa...

Nej. Eftersom död sköldpadda var en storlek större än elefant så skulle nog nästa storlek vara en trilobit kanske, eller vad tror du?

Gafflan sa...

Tänk den som hade fårstorlek ändå...
Snygga trosor i alla fall.

Pinglan sa...

Ha ha ha.. Död sköldpadda! Vad ballt system!!

Snäckskalsdalen. sa...

Kul!
Var hittade du dom, sa du?
Inte en chans att jag kan hitta sådana här ute i bergen, förstås.....

Shamrock sa...

Skönt att vara själva i gymet. Borde inte elefant vara största storleken?

Knasterfaster sa...

Gafflan: Tack! Trycket är därbak. Tänk om man hade lammstorlek. ;)
Melinda: Ja, det var faktiskt kul! Roligt.
Snäckskalsdalen: På Stadium outlet. Finns nog på nätet också!
Shamrock: Jo man kan ju tycka det. Det skulle vara intressant att veta hur de tänkte när de gav varje storlek ett djur.

Malla sa...

haha, vilka coola! jag vill också på stadium outlet!

Maj Korner sa...

Giraffen borde varit enbart herrstorlek, tycker jag.

Suzan sa...

haha, men vad sjukt... storlek XXL vad var det? En flodhäst? =)