tisdag 3 augusti 2010

Shrek 4

Minsta och jag har varit på bio ikväll. Shrek 4. 3 D. Den var riktigt bra. Kul. Ha, ha, ha. Men jag somnade ändå. Minsta sa att jag sov hela filmen men det tror jag inte att jag gjorde. Jag sov bara lite på mitten. Jag hade bokat plats längts bak i hångelsofforna. Där har jag aldrig suttit förut. Det var minsta som sa att man skulle sitta långt bak på 3 D. Det var väldigt skönt att sitta där. Det var därför jag somnade tror jag. Det är nog ingen idé att jag går dit för att hångla för då somnar jag säkert också. Inte för att jag tror att jag någonsin kommer att få för mig att gå på bio för att hångla, men om jag får för mig det någon gång i framtiden, så ska jag verkligen tänka på att dricka många koppar kaffe innan så att jag håller mig vaken. Kan man verkligen göra sånt på bio?

Det konstigaste stället jag gjort "det"* på är på botten av en eka. Det var väl inte så konstigt. Det konstiga var att jag bröt foten**. Ett ben i foten gick av. Jag skadade mig när jag hoppade ned i båten från bryggan. Det är läkt nu. Det var 22 år sedan eller mer. Det var inte med Sambon.
Nu blir jag ju förstås lite nyfiken. Den frågan tänker jag inte ställa. Vilket är det konstigaste stället som ni har gjort "det" på?


* Idkat sexuellt umgänge.
** Trots bruten fot genomförde jag akten. Jag har hög smärttröskel. Dagen efter fyllde min mamma 50 år och jag var tvungen att springa på den brutna foten hela dagen för att hjälpa till med servering och disk.

9 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Gäller frågan bara hångel haha,eller konstigaste stället vad gäller sex m,haha. Vågar man säga det? Tror faan ingen gjort det så som jag då den gången;)

Shamrock sa...

Men hånglade du i ekan med bruten fot? Gjorde det inte ont?

nillas liv på pinnen sa...

Vadå "det"???

Lysande ögonblick! sa...

aaaaaj bruten fot. haha. kul att komma tillbaka och läsa dina underbara inlägg. kram!!

Finnpajsaren sa...

Kommer du ihåg Fake i Örebro? Bakom där typ vid nån laskaj. Hundratusenårsensåklart!
:-D

Mika sa...

...hög smärttröskel eller väldigt, VÄLDIGT förälskad? Så där som man blev för väldigt-länge-sedan???

Rut-Knut-Tjut sa...

Det hade nog inte blivit nåt mys i den ekan om det var killen som bröt foten. Tur vi kvinnor har hög smärttröskel iaf.

Fru Venus sa...

I en park i Hasting, England, "The Rose Garden"... det var tider det...

Knasterfaster sa...

Alexandra: Det var inte så farligt som det låter. Det var endast ett ben i foten som var brutet. Jag fick inte ens ha gips. );
Finnpajsaren: En lastkaj? Det var vågat! Har inte varit på Fake i Örebro.
Mika: Jag var inte så värst förälskad i den killen. (;
RKT: Om det hade varit killen som brutit foten så hade det nog blivit ambulanshelikopter till sjukhus (vi var på en ö).
Fru Venus: Det lät äventyrligt. Var det inte läskigt med rosentaggarna?