lördag 14 augusti 2010

Nu händer det något!

Först en bild för att inte nästa bild ska komma som visningsbild. 

Årets happening här i villakvarteret idag! Jag sitter på vår uteplats och ser och njuter utav detta.
Det är 27 grader i skuggan vill jag bara upplysa er om och mina grannar dansar någon form av medeltida dans. Det är trummor och flöjt och låter ungefär såhär. För precis ett år sedan gjorde de likadant. Trädgården ligger två hus bort ifrån vår och jag har ingen aning om vilka som bor där. Ser aldrig någon i den trädgården annars. Hej förresten om det är du som bor där som läser min blogg! Det ser ut som ni har det kul när ni dansar!

6 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Känner mig som värsta paparazzin nu. De där människorna kanske inte alls vill synas här på internetet. Usch nu skäms jag. ):

Malla sa...

haha, man SKA hålla koll på grannarna! :)

Realisten sa...

Nästa år kan du väl gå dit och vara med och dansa. :)

Shamrock sa...

Trodde först att de dansade runt midsommarstången, men på sista bilden ser jag att det är något slags bågar. Nästa gång tycker jag att de ska ha medeltidskläder även om det är 30 grader varmt

Pinglan sa...

Ha ha.. Grannspaning?!

Fru Venus sa...

Låtsas att du är journalist och vill göra ett repotage i tidningen "Knätoffsen" om deras festdansade, så får du veta lite ;-) Kram