söndag 2 maj 2010

Glömde...

Vi var på Bauhaus idag också. Det glömde jag skriva. Bauhaus är typ som vårt andra hem så jag reagerade knappt på att vi var där. Vi handlade ingenting. Jag kom på att jag kanske åtminstone borde upplysa Finnpajsaren om att jag var där ifall om hon nu också råkade vara där och tyckte att hon såg mig (hon har fått min bild) och så skrev jag inte att jag var där och då tror ju hon att hon såg fel. Jag ser ju inte alls ut som på den där bilden jag skickade henne så om hon ser något som liknar mig så kanske hon inte vågar ropa hej för det skulle ju bli väldigt konstigt då om det inte var jag utan en annan människa. Förra gången jag var på Bauhaus så såg jag Finnpajsaren och hennes man men då ropade jag inte hej för jag hade fullt med korvbrödsdeg i munnen.

Jag har en upplysning till sambon också (som är en av mina trognaste följare): "Det är inte jag som skall lära mig datorn, det är datorn som måste lära sig mig".

4 kommentarer:

Cattas liv och tankar sa...

Ja det är dumt att ropa med korvbröd i munnen.. Kan bli så tokigt då.. :-)

Malla sa...

hoppas ni springer på varann du och finnpajsaren! :)

Fru Venus sa...

*asg* du är inte klok! :-D Kram

Knasterfaster sa...

Catiiis: Välkommen hit! Ja usch, jag vill helst se normal ut när jag hejar på en bloggvän.
Malla: Någon dag, förr eller senare, bör det ju ske. ;)
Fru Venus: *asg* Nej,jag är nog inte klok! ;) Kram tillbaka!