torsdag 20 maj 2010

Jag har fått ett löfte!

Igår kväll var det någon vajsing på Glocalnet så vi kom inte åt internet här hemma. Vi fick ägna oss åt andra saker. Sambon och jag tittade på Arge snickarn. Kvinnan i gårdagens avsnitt blev så glad att hon gav Arge Snickarn en kyss. Min sambo har aldrig visat några direkta svartsjuketendenser men jag kunde ändå inte låta bli att fråga om jag också skulle få kyssa Snickarn om han kom hem till oss. (Jag är inte en sådan där spontan person som delar ut kramar och kyssar åt höger och vänster). Sambon svarade "Om du får hit Arge Snickarn så lovar jag dig att du får göra mer än bara kyssa honom". Ett löfte är ett löfte, eller hur?! Fast...jag vet inte om jag vill...inte ens en kyss tror jag, eller? Ska nog fundera lite innan jag fyller i det där ansökningsformuläret.
Ja eller nej?!

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Finns det inte nån annan då? Ernst..? Ska du ändå kyssas kanske du ska ta nån "hetare". Brad Pitt, gör han inredningsprogram?

;-)

Gafflan sa...

Håller med Finnpajsaren...Brad Pitt eller Johnny Depp hade ju inte gjort ont menar jag ;D